Download De kracht van data in het mkb

Op welke wijze benutten mkb’ers momenteel de kracht van data?
De hype rondom data is enorm. Inzichten uit data zorgen ervoor dat organisaties in staat zijn om betere beslissingen te nemen, kosten te besparen en beter in te spelen op veranderingen. Ondanks de hype, merkt BDO dat er voor het merendeel van het Nederlandse mkb een grote uitdaging ligt te wachten.

Met dit onderzoek heeft BDO als doel het mkb beter inzicht te geven in het digitale speelveld. Tevens nemen wij het mkb mee in de acties die nodig zijn om het rendement van digitale, datagedreven processen te verbeteren.

Na het lezen van dit onderzoek, heeft u:
  • Kennis omtrent de aanpak die nodig is om te bouwen aan een datagedreven organisatie
  • Praktische tips om met datagedreven werken aan de slag te gaan
BDO Nederland
Marketing
    • BDO heeft ruim 1.600 vestigingen in 167 landen.
Naam Achternaam Functietitel
  • Korte beschrijving van de rol
Naam Achternaam Functietitel
  • Korte beschrijving van de rol